niedziela, 31 stycznia 2010

Studniówkę czas zacząć!


Jak to w każdy piątkowy wieczór znalazłem się na imprezie... i to jakiej :) zostałem zaproszony (oczywiście jako fotograf) na studniówkę klasy III H. Korzystając z okazji chciałem podziękować za dobrą zabawę w miłym towarzystwie. Tak jak obiecałem zamieszczam "kilka" zdjęć wybranych losowo jeszcze przed premierą :) miłego oglądania! zdjęcia znajdziecie TU 

Doszły mnie słuchy, że kilku osobom nie działa strona we fllashu z galerią zdjęć i dlatego specjalnie dla nich zamieszczam kilka zdjęć poniżej :)






6 komentarzy:

  1. Mega dzięki za to, że w niemal ostatniej chwili zdecydował się Pan zostać fotografem na naszej studniówce. To był naprawdę świetny wybór, myślę, że lepszych fot nie mogliśmy sobie wymarzyć;) Zdjęcia są mistrzostwem...;D Ponadto szybka realizacja, płyty niemal od razu do ręki, miła atmosfera i przede wszystkim: profesja.Polecam! Cieszę się, że mieliśmy tak zdolnego fotografa;) Dzięki i pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjęcia! Co jedno, to lepsze:D
    (moze o tym świadczyć fakt, że wszystkie na kltórych byłam powrzucałam juz na nk) ;D
    Jest Pan niesamowity;)
    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  3. Profesjonalne uwiecznienie naszej Studniówki połączone z fajną atmosferą i niezwykłą pomysłowoscią.
    Szczęscie w nieszczęsciu że pierwszy fotograf w ostatniej chwili zrezygnował, nie mieli byśmy takich extra zdjęć na 100%...
    Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są świetne, a szczególnie te "pod ścianą". Jeszcze raz dzięki za wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami;) Zdjęcia sa ekstra, szczególnie te z sesji! Jeszcze raz dziękujemy. Polecam w 100%;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wszystkim dziękuję za tak miłe komentarze. Dodam tylko tyle że to własnie dzięki wam i świetnej atmosferze zdjęcia wyszły takie jakie wyszły. Pozdrawiam i mam nadzieje do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń