niedziela, 5 lipca 2009

Sesja zdjęciowa w klubie bilardowym SEZAM

Jak sam tytuł opisuje, zdjęcia zamieszczone poniżej pochodzą z sesji zdjęciowej wykonanej we Wrocławskim klubie bilardowym SEZAM (przy rynku) oraz z okolic UW. Z tego miejsca serdecznie dziękuję Pani manager za miłe przyjęcie i użyczenie jednego z chyba 20 stołów! :) Serdecznie polecam to miejsce z uwagi na wspaniały klimat, który tam panuje... ale wróćmy do zdjęć. Poniżej zamieszczam tylko kilka sztuk i oczywiście standardowo proszę o wasze szczere oceny, które są dla mnie bardzo ważne. Miłego oglądania ;)

ps. Zachęcam do klikania na zdjęcia i oglądania w pełnej rozdzielczości i prawdziwych kolorach. Niestety miniaturki troszkę przekłamują na niekorzyść zdjęć :(






















7 komentarzy:

  1. Niektore zdjecia sa naprawde ciekawe. Najlepsze (moim skromnym zdaniem) jest drugie czarno-biale od gory ze wzgledu na swiatlo oraz glebie ostrosci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówcą co do wyboru najlepszego zdjęcia. Seba - jestem ogólnie pod ogromnym wrażeniem. Się do Ciebie nie umywam, tyle powiem i to wyszło teraz. Oraz musisz koniecznie nauczyć mnie obsługi tego Cudownego Programu jakim mnie obdarzyłeś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia:) Ale to już wiesz - wcześniejsi komentatorzy Twojej twórczości już o tym jakby wspominali:):):) Ja chciałem pochwalić dobór modelek - przesliczne dziewczyny. Przebywając w takim towarzystwie musisz być szcześliwym człowiekiem:):):)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. thx... człowiek który robi to co kocha i co go kręci jest napewo szczęśliwy :) dla mnie fotografia jest odskocznią od codziennych obowiązków i problemów, wtedy wszystko zalezy ode mnie a brak reguł sprawia, że każde zdjęcie jest jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj kurcze jestem pod wrazeniem;p normalnie bOOOskOOO ;p pozdrawam;) SiVa ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pozowania 3 z dwoma. I nie wiem czy na pewno, lecz dostrzegam manie fotografowaniu biustu. Spojrz na mistrzow fotografii a spostrzezesz, ze katy w ustawieniach modelek mogly byc zgola inne. Nastroj jest ok (jak to przy stole do poola) i Panie z pewnoscia sliczne. Zycze efektywnej pracy nad warsztatem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za fachowy komentarz. Obiecuję, że będę ćwiczył, ćwiczył i jeszcze raz ćwiczył :)

    OdpowiedzUsuń