niedziela, 19 kwietnia 2009

Wiedza na wagę złota.


Z uwagi na chęć ciągłego rozwijania się w dziedzinie fotografii postanowiłem zainwestować w zakup nie tylko sprzętu, który w tym zawodzie bywa strasznie drogi ale wiedzy w formie papierowej... czyli książki. Poradnik ma nieco ponad 600 stron co nie jednego czytelnika by zniechęciło do czytania ale wiedza w niej zawarta jest dla mnie odpowiednim motywatorem do rozpoczęcia lektury. Nie wspominałem o tym wcześniej ale poza samą fotografią od lat interesuję się również obróbką zdjęć oraz możliwościami programów graficznych. Umiejętności te bardzo pomagają mi w pracy. W kolejnym poście postaram się pokazać różnicę pomiędzy surowym zdjęciem a efektem końcowym :) a wszystko po to aby każdy widział, że moja praca nie kończy się na "pstryknięciu" zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz